Urbanism


 

AUTORIZAȚII
 
 
CERTIFICATE
 
  • Cerere tip completată cu elementele de identificare a solicitantului, cu precizarea scopului solicitării (se va depune la registratura Consiliului Județean Dolj);
  • Act de proprietate asupra terenului (copie);
  • Extras de Carte Funciară pentru informare actualizată la zi;
  • Certificatul de nomenclatură stradală, în situația în care adresa imobilului și-a schimbat  denumirea, față de cea din actul de proprietate valabil;
  • Plan de amplasament și delimitare a imobilului , din documentația cadastrală (copie);
  • Plan de încadrare, copie dupa P.U.G. , eliberată de primăria orașului/comunei unde este situat imobilul, vizat "conform cu originalul" (două exemplare);
  • Plan de situație, elaborat pe suport topografic, în conformitate cu cerințele Legii 50/1991, la scara 1:500 - 1:1000, după caz (două exemplare);
  • Aviz Arhitect Șef
  • Cerere emitere Certificat de Urbanism
  • Cerere prelungire
  • Formular
  • Cerere Aviz Primar

     

     

     

     
    Inchide